marți, 15 aprilie 2008

Steamboat Willie -a voir!

Urmariti va rog primele realizari elaborate in filmul de animatie, asupra carora vom reveni curind la ora. Insist ca fiecare dintre voi sa vada filmul, care ar putea sa constituie baza unei testari de siguranta. Urmarirea filmului inseamna mai mult decit o trecere in revista; remarcati epicul, elementele de umor, succesiunea cadrelor si a episoadelor sau secventelor, pespectiva, sincronicitatea cu muzica s.a. Vom face ulterior comparatii cu alte filme, contemporane celui prezentat sau mai recente, din genuri apropiate ori dimpotriva, foarte diferite.

5 comentarii:

nicole spunea...

Animatia nu era adresata doar copiilor, ci era si un exercitiu de imaginatie pentru creatorii sai (mai ales in acea perioada, cand nu erau atat de dezvoltate efectele speciale in industria cinematografiei). Teoretic, totul este permis. Iar creatorii au profitat din plin si au "dat viata" cosurilor vaporului si nu numai. Episodul de aici este foarte energic si se deruleaza foarte alert, te tine mereu in priza...mai e si secventa muzicala de la sfarsit care a fost draguta...oricum, partea mea preferata este atunci cand vaca trage aer mult in piept si se umfla pentru ca apoi sa raga (cred ca asa se zice :)) ) tare.

irina spunea...

eu stiam desenul acesta...eu sunt o fana a lui micky mouse si a desenelor in general si apreciez mult mai mult desenele vechi decat cele noi...sunt mult mai amuzante si gradul de violenta este fosrte scazut...in unele inexistent...mie imi place foarte mult partea in care transforma tapul intr-un pick-up

mihar spunea...

Un filmulet foarte simpatic. Este interesanta sincronizarea sunetului cu imaginile. Am citit ceva despre realizarea desenelor vechi. Mai intai se faceau desenele pe hartie, iar apoi se suprapuneau imginile si astfel se dadea impresia de miscare...

ana spunea...

mie mi se pare geniala betty boop. pentru niste desene din 1930 sunt mult prea tari.

Betty Boop - Zula Hula (desen din 1937)

Patlagea spunea...

Este primul desen animat in care apare binecunoscutul Mickey Mouse.Melodia mi se pare foarte atractiva si exista o buna coordonare intre cadre si muzica,ele suprapunandu-se foarte bine pentru sfarsitul anilor 20.