vineri, 9 mai 2008

calmul de dupa furtuna

acum ca data limita a trecut si activitatea blogului s-a redus la zero, m-am gandit ca ar fi cazul ca fiecare dintre noi sa-si spuna o parere cu privire la blog.

putin mircea radu cu un: 'ce a insemnat in viata voastra?', si un pic de dan negru cu al sau 'pro sau contra?'.

cam asta ar fi.
nu primiti nota pe ce o sa comentati aici, asa ca, le urez opiniilor destrabalare placuta. :)

Un comentariu:

nicole spunea...

Eu cred ca [inceput deja deceptionant, nu?]...in fine, eu cred ca blogul este ceva personal. Eventual daca e sa fie shared, sa fie cu alte cateva [mai putin de 28 de] persoane.

M-a deranjat multitudinea de articole copiate de pe wikipedia in cel mai nesimtit mod posibil. Si in plus, pe la comentarii, discutiile au degenerat foarte "talk show romanesc"-ish, cu ironii care mai de care si atacuri.

Ce a insemnat in viata mea acest blog?

Pai, in total vreo ora de uitat, postat, comentat, enervat, ras, ironizat si copiat. Nu cred ca acest "experiment" si-a atins scopul final, pe care eu l-am perceput ca fiind dezvoltarea unor abilitati de comentare, critica, facut recenzie, largirea culturii generale si, nu in ultimul rand, o cunoastere mai buna a colegilor prin dezbaterile pe care ar fi trebuit sa le avem la comentarii.

In concluzie, se pare ca diferentele destul de mari dintre noi si-au spus cuvantul din nou si au demonstrat ca spiritul de clasa este undeva pe la nivelul marii, dar, pe de alta parte, si vulpea cand n-ajunge la struguri zice ca-s acri, asa ca poate ma insel. Poate mai exista o mica speranta ascunsa bine.