marți, 4 martie 2008

writer's block







daca un mincinos cronic iti spune ca minte, il crezi?

10 comentarii:

irina spunea...

Horatiu Malaele este un geniu in opinia mea a reusit dintr-o simpla gaza sa faca un text comic si sa nterpreteze incredibil...pentru cei interesati Horatiu Malaela joaca in Mascariciu si Cafeneaua la Teatrul Bulandra Sala Izvor

ana spunea...

doamne elena nu pot sa cred ca ai pus filmuletul ala! mi-e mi se pare absolut genial!
desi cred ca daca n-am trai intr-o lume materialista nu ne-am putea amuza cu asa ceva. cum ar arata o lume in care conteaza doar spiritualitatea?

ana spunea...

avand in vedere ca al doilea filmutel se numeste "cand se stinge lumina" nu pot spune decat: "Nu cauta iubiri perfecte/ Ca nea Nelu si cu Nina/ Care sa pupau ca chiorii/ Cand partidul lua lumina"... lav story - fara zahar

e.lenea spunea...

ana: imi suna cat se poate de cunoscut citatul ala :))

nu pot sa zic ca stiu de ce am postat filmuletele alea aici. adica cei care trebuie, le stiu deja.

in fine, e mai important sa va amuzati decat sa postati pareri ca replay la post-ul meu :)

nicole spunea...

Asistenta care face pe traducatoarea este geniala. Soferut de taxi este genial. Mutra doctorului de la sfarsit este geniala. Preotul cu becul este genial. Filmuletul este genial.

PS: Ati auzit ca a cresut dolarul?
PPS: sar'na muzei mele pentru ca l-a pus (:

ana spunea...

"stateam intr-un bar si a comentata unu si i-am dat cu o sticla in cap.
si a zis bine frate.

... si i-am dat un milion ca sa taca."

daca un mincinos cronic spune ca minte trebuie sa-l crezi pe cuvant =))

Siddartha spunea...

Si mie imi place foarte mult Horatiu Malaele.L-am vazut si in Mascariciul si mi-a placut foarte mult.

e.lenea spunea...

frustrare:

asteptam un semn divin prin care sa mi se comunice faptul ca acest 'articol' nu-si are locul pe un astfel de blog. pana in momentul de fata, n-am avut onoarea sa-l primesc. si acum vine nedumerirea: indiferenta sau acceptabilitate?

nicole spunea...

Nu stiu de ce, dar inclin spre prima varianta. Si, daca e sa o luam asa, mai multe articole nu-si au locul pe un blog care se vrea a fi o restructurare a wikipediei.

e.lenea spunea...

imi pare bine ca o parte din omenire si-a spus cuvantul. eu inca mai astept ca si divinitatea sa faca acelasi lucru. :)